פורטל הנגרים

פורטל חינמי לפרסום נגרים וחנויות רהיטים לבית למשרד וריהוט גינה

כרטיס העסק של ש. קושניר ובניו

ש. קושניר ובניו


חברת ש. קושניר ובניו – לבידי עץ ופרזול בע``מ`` נוסדה לפני שישים שנה. הודות לוותק רב השנים צוות החברה צבר ידע וניסיון שאותו הוא שמח להעמיד לשירות הלקוחות.

אנו מציעים ללקוחותינו דלתות פנים וחוץ, מוצרי פרזול ומחסן עצים
דלתות העץ מיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר. גם לאחר שנים רבות הדלתות ייראו חדשות, יפות ומעוצבות. צברנו מוניטין רב ואנו מקפידים כי כל דלת המיוצרת אצלנו תהיה דלת מיוחדת באיכות ללא פשרות. כל דלת זוכה למגע אישי, לשיטות צביעה ייחודיות, צביעה בתנור, ועומדת בבדיקות איכות קפדניות ומחמירות. אנו מתמחים בייצור דלתות עץ לפי מידה.
במחסן העצים אנו מחזיקים מלאי גדול של כל סוגי העצים המיועדים לאנשי מקצוע ולנגרים חובבים האוהבים לבנות רהיטים בשיטת עשה זאת בעצמך. אנו חותכים פלטות עצים לפי מידה ובכל גודל.
בחנות אפשר לקנות את כל מוצרי הפרזול, ידיות לארונות בעיצובים שונים, מנגנוני פתיחה וסגירה לדלתות, רגליים מוצרי פרזול, למטבח, לאמבטיה, לגינה ועוד. כל המוצרים מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר והמחירים אטרקטיביים!
בחברת ש. קושניר ובניו חוסכים לכם כסף רב בבנייה ובתכנון של מטבח, חדרי שינה וכל רהיט. תנו לנו מידות ואנו נעזור בתכנון, נחתוך בדייקנות ונציע מבחר גדול של כל סוגי העץ כולל ציפויים מעוצבים.

בחברת ש. קושניר ובניו חוסכים לכם כסף

תגיות

נגר ארונות, נגר דלתות, נגר מטבחים, נגר שולחנות, נגר רהיטים לבית, נגר ריהוט משרדי, נגר ריהוט גינה, נגר בניין, תיקוני נגרות, עבודות נגר מיוחדות, נגר בצפון, חנות ריהוט גן

פרטי העסק

שם העסק: ש. קושניר ובניו

איש קשר: אודי

כתובת העסק: קיבוץ גלויות 74, חיפה

טלפון: 04-8671337

פקס: 04-8644041

קטגוריה: נגר

אימייל העסק: [email protected]

אתר העסק: http://www.s-kushnir.co.il

תחומי עיסוק: פרזול,מחסן עץ ,דלתות,דלת,מטבח,חדרי שינה, רהיט, רהיטים

המלצות: לחץ לצפייה בהמלצות



מוצרים למכירה: לחץ לצפייה במוצרים למכירה

שירותים בש. קושניר ובניו

לא קיים תאור שירותים בכרטיס העסק

מוצרים בש. קושניר ובניו

לא קיים תאור מוצרים בכרטיס העסק

קישורים

גלריית תמונות

לא נמצאו תמונות עבור ש. קושניר ובניו